strichka

Модуль 3. Інформаційна війна

Зміст програми

Очікувані результати Пропонований зміст навчального предмета Види навчальної діяльності

оцінює достовірність інформації та надійність її джерел, використовуючи надані rритерії та пропонуючи власні
[12 ІФО 1.4.1-1]

використовує різні методи для
захисту / протидії маніпуляціям,
зокрема в цифровому світі
[12 ІФО 1.4.2-1]

обирає і застосовує політики кібербезпеки для власного інформаційного середовища
[12 ІФО 4.1.2-1]

дотримується норм законодавства,
що регулює правові відносини у сфері
інтелектуальної власності й використання
інформаційних технологій
[12 ІФО 4.3.1-1]

оцінює власні можливості, здібності, знання,
вміння, ресурси, потреби та обмеження [12 СЗО 4.11.1-1]

планує різні варіанти освітньо-професійного
шляху на основі балансу власних ресурсів
і цінностей, інформації щодо ринку праці,
аналізуючи наслідки своїх рішень [12 СЗО 4.11.1-3]

Цілі та завдання інформаційної війни

Учасники інформаційної війни

Методи інформаційної війни (пропаганда, дезінформація, кібератаки, психологічні операції, інформаційні операції)

Роль критичного мислення в інформаційній війні

Роль медіа в інформаційній війні.

Роль штучного інтелекту в інформаційній війні

Кібербезпека в умовах інформаційної війни.

Розвідка на основі відкритих джерел (OSINT).

Цілі та завдання OSINT.

Інструменти та методи OSINT

Верифікація джерел. Візуальний аналіз.

Орієнтовні проблемні питання

Які інформаційні небезпеки та ризики воєнного часу?

Як кібербезпека пов'язана з інформаційною війною?

Які основні кіберзагрози в умовах воєнного стану?

Як пропаганда та дезінформація впливають на суспільство?

Як ми можемо забезпечити інформаційну стійкість у складних умовах?

Вивчення історії інформаційних війн.

Дослідження кращих практик OSINT.

Оцінка достовірності інформації, надійності її джерел.

Розпізнавання фейків та маніпуляцій у медіа-публікаціях.

Аналіз текстів на предмет пропаганди, контрпропаганди та дезінформації.

Виявлення та аналіз кіберзагроз у типових ситуаціях.

Захист своїх даних та пристроїв від кібератак.

Створення власних пропагандистських або контрпропагандистських матеріалів.

Розробка інформаційних кампаній з протидії дезінформації.

Створення інфографіки та інших візуальних матеріалів з кібербезпеки та інформаційної гігієни.

Проведення дослідження на основі відкритих даних

----------

Немає коментарів: