Зміст програми
Очікувані результати | Пропонований зміст навчального предмета | Види навчальної діяльності |
---|---|---|
відповідально втілює читає із розумінням документи, ставить чіткі цілі щодо власного пояснює доброчинну (волонтерську) оцінює власні можливості, аналізує пропозиції закладів освіти, планує різні варіанти освітньо-професійного аналізує варіанти власних рішень без впливу упереджень щодо професій і гендерно- рольових моделей [12 СЗО 4.11.1-4] |
Взаємодія між громадянами і державою у захисті країни. Обов'язки громадян та громадянок перед державою. Конституційні обов’язки. Військовий обов’язок. Основні положення міжнародного гуманітарного права. Територіальна цілісність держави. Національний спротив. Сектор безпеки та оборони (завдання та структура). Оборонний бюджет України. Роль НАТО. Стратегічні партнери України у сфері безпеки. Коаліція демократичних держав у протистоянні авторитаризму. Волонтерський рух як складова підвищення спроможності сил оборони. Способи реалізувати свій талант в обороні України/ Адаптація суспільства до потреб військовослужбовців і військовослужбовиць та ветеранів і ветеранок війни, зокрема осіб з інвалідністю внаслідок війни Орієнтовні проблемні питання Які обов’язки мають громадяни країни? Що таке оборонна свідомість? У чому полягає роль військових формувань України? Чому виконання військового обов'язку є необхідним для національної та особистої безпеки? У які способи можливо брати участь в обороні країни? Чому оборона країни є ефективнішою, коли до неї долучаються усі громадяни незалежно від їхніх вроджених та соціальних ознак? Яка роль військовослужбовців та ветеранів війни у суспільстві, принципи етичного спілкування та поводження з ними? |
Обговорення в загальному колі Обґрунтування громадянської Опрацювання (читання Обґрунтування важливості Аналіз правил прийому, порядок підготовки та вступу до закладів фахової передвищої військової освіти, вищих Планування ймовірних варіантів Профорієнтаційні зустрічі, Аналіз власних рішень |
Немає коментарів:
Дописати коментар